We zijn er bijna, we zijn er bijna - Reisverslag uit Rome, Italië van Marieke - WaarBenJij.nu We zijn er bijna, we zijn er bijna - Reisverslag uit Rome, Italië van Marieke - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna, we zijn er bijna

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Juli 2013 | Italië, Rome

We zijn er nu dus bijna. Nu neergestreken op,een gigacamping op loopafstand van het Sint Pietersplein. Morgenochtend maken we de laatste 15 km voor een fraaie fotosessie! vandaag de laatste lange etappe gefietst, een warm toetje. de route was niet echt spectaculair, van alles wat, hazelnootgaarden, olijfgaarden, huizen, slechte wegen, steile en minder steile hellingen (toch weer 900 meter geklommen), en ook veel afgedaald (1300 m). Hoe zuidelijker, hoe rommeliger, hoe slechter het asfalt en hoe meer troep langs de wegen. Het was heet vanmiddag, gelukkig hebben we ook veel dagen met prima fietsweer gefietst, net even lekker afgekoeld in het zwembad. De tent staatnu voor de laatste keer. Na het bereiken van ons einddoel brengen we de fietsen naar een bedrijf die onze fietsen weer naar Nederland brengt en gaan we de laatste nachten in een BB en Rome in.
Gisteren hebben we lekker geluierd, en halverwege de middag kwamen Jan en Veronica op de camping aan, even bijgepraat over de laatste dagen. In de avond echt Italiaans gegeten, een menu speciaal voor ons op de camping geserveerd en bediend door een italiaanse meid die frans aan het leren was. Een prima avond! Jelle heeft gisterenook nog even de remschijven vervangen, dus ik kon vandaag alle afdalingen weer aan! We zijn er bijna, we zijn er bijna!

• 02 Juli 2013 - 18:18

Kees:

Beste Jelle en Marieke,
    Gefeliciteerd met het bereiken van de 'heilige' haven.
    Een knappe prestatie en een mooi avontuur.
    Ik heb met veel plezier jullie reisverslagen gelezen!
    Groet, Kees

• 02 Juli 2013 - 18:47

Rob:

mooie prestatie hoor, ben benieuwd naar de verhalen en de foto's

groetjes van je (schoon)broer

• 03 Juli 2013 - 12:06

Caroline:

Hoi weer, zo, als de reis piano piano als zodanig is geëindigd straks, of nu als je dit leest, lekker storten op het doel zelf, Roma Roma. Vast om te verheugen op het nagenieten, heel de zomer Fellini in Eye. Anita Ekberg zelf, van de fontein, heeft de opening gedaan. x Caroline