De eerste dag! - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

31 Mei 2013 | Nederland, Santpoort-Noord

We zijn vanmorgen vertrokken! Gisterenavond stonden onze fietsen al helemaal klaar voor vertrek. We zijn toch vrij zwaar beladen, al valt het volume erg mee. Thomas heeft ons vanmorgen om half 10 uitgezwaaid, dus een relaxte start. Inmiddels heb ik ruim 750 km gefietst als oefening, bijna een derde van de tocht die nu komen gaat! Nu op een camoing vlak bij Veenendaal, ik zit in het zonnetje voor de tent te typen Vandaag fantastisch weer gehad, zon, lekkere temperatuur en regelmatig wind mee. De eerste 97 km zitten erop, een goede eerste dag. het waait wel en bij onze tent hebben we een huispauw, waar we af en toe een hoedje van schrikken. Vandaag genoten van eigen land, langs de suikerfabriek bij Halfweg, koffie langs de Amstel, de Angstel en Vecht gepasserd, koeien, en vervolgens door de bossen van de Utrechtse heuvelrug. Morgen gaan we richting Gennep, verder naar het zuiden.

  • 31 Mei 2013 - 21:41

    Dennis:

    Hallo fiets luitjes,

    IK was al ongeduldig en heb jullie een sms je gestuurd. Helemaal vergeten dat deze fietsvakantie helemaal tot in de puntjes is voorbereid met een weblog. Dus toen ik zo juist de website bezocht zag ik het eerste reisverslag. De eerste kilometers zijn gemaakt, afstrepen maar zou ik zeggen. Met dit tempo kun wat extra dagen in Rome verblijven.
    Weltrusten en tijdens de hockewedstrijden door zal ik aan jullie denken.

    Groet
    Dennis

  • 01 Juni 2013 - 07:01

    Ed Agterhof:

    Fantastische trip. Heel veel succes en goed weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Jelle en Marieke fietsen naar Rome

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 736
Totaal aantal bezoekers 30061

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 08 Juli 2013

Op de fiets naar Rome

Landen bezocht: