Vierde en vijfde dag Roermond naar de Rijn - Reisverslag uit Bad Hönningen, Duitsland van Marieke - WaarBenJij.nu Vierde en vijfde dag Roermond naar de Rijn - Reisverslag uit Bad Hönningen, Duitsland van Marieke - WaarBenJij.nu

Vierde en vijfde dag Roermond naar de Rijn

Door: marieke en jelle

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Juni 2013 | Duitsland, Bad Hönningen

Zo, nu internet op de camping. Wifi wil niet lukken, de ipad werkt dus niet. Gisteren via een fraaietocht langs het riviertje de Roer gefietst. We hebben de route via veel goed begaanbare halfverharde paden gevolgd. In de ochtend grijzig weer, in de middag meer zon. De camping was niet echt een camping, maar een recratieweitje waar het koud was en de wind ons bijna wwegwoei. OOk vanmorgen ee koude start, met handschoenen aan, koude voeten en trui en jas, en wintermuts op vertrokken. Nu yitten we achter de campingPC met knalrode koppen. In de middag werd het zonnig en warm. Vandaag uiteindelijk 107 km gefietst. Eerst door grotr landbouwgeibeden met prachtige fietspaden. Vervolgens een klim en lekkere afdaling naar de Rijn. En dan: het fietspad geheel onder water, doorgaan niet mogelijk. Door het hoge water is de Rijn buiten haar oevers getreden. Dus via een omweg en een veerpont zitten we nu aan de andere kant van de Rijn en morgen? Dat gaan we nog ontdekken, het fietspad dat we de komende 3 dagen moeten is weg. We gaan het ontdekken, een eigen route vinden.

• 04 Juni 2013 - 22:16

Loes:

Ach jeetje, de weg is weg, het pad is nat, 5 dagen onderweg en nu al grote avonturen!

Groetjes Loes

• 04 Juni 2013 - 22:16

Ed:

Klink wel avontuurlijk. Maar ook ontzettend afzien. De temperatuur wordt beter van de week. Het hoge water zakt weer. Hoe houdt de e-bike zich?

groetjes @

Tags: hoogwater