Naar wurms - Reisverslag uit Schellbronn, Duitsland van Marieke - WaarBenJij.nu Naar wurms - Reisverslag uit Schellbronn, Duitsland van Marieke - WaarBenJij.nu

Naar wurms

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 Juni 2013 | Duitsland, Schellbronn

Zo, weer op de camping even tijd. De tijd vliegt overdag, meestal rond 7 uur op, aankleden, thee zetten, eten, tent en alle spullen weer inpakken en meestal zijn we rond 9 uur op stap. De ochtenden vliegen we over de weg, lekkere koffie met gebak onderweg, ergens op een mooi natuurplekje lunch met broodjes, aardbeien o.i.d. De middag is nu wel wat zwaarder, vaak vrij warm, tussendoor boodschappen doen en op de een of andere manier komen we pas rond 6 uur op de camping aan. De dag vliegt.Vandaag ging de Reitsma route weer lekker. Door bossen, dorpen en langs de Wurms gefietst. Ook vandaag de eerste, nog lage bergen gehad,. Mijn flyer was erg aan het ratelen, dus Frank even gebeld en op zijn advies vanavond de ketting en alle wieltjes helemaal schoon gemakt. ben benieuwd hoe het morgen gaat. Onze maatjes Rian en Nico vandaag niet meer gezien, maar hun planning is om over 2 weken ergens bij Venetie aan te komen, dus zij moeten wat langere afstanden dan ons afleggen.
Op de camping kwamen net twee mensen aan die vandaag 150 km hadden gefietst en in het bos vanmiddag spraken we twee nederlanders die al 3 maanden elke dag aan het fietsen zijn, en half Europa al hebben gehad, dus stjah.......
En wie wat fotos wil zien van de Rijn etappe kijk op mijn Facebook ( marieke adrichem. ) Het uploaden via dit programma lukt namelijk niet.
Groetjes maar weer

• 10 Juni 2013 - 10:38

Nico Bizot:

Ja Marieke, Jelle,

Het is afzien dat fietsen!! Ene keer te koud, andere keer weer te warm! Het leven van een fietser gaat over bergen en dalen!!

Veel fietsplezier. Ik moet weer aan het werk!!!

Jelle, afgelopen fietsweekend Bruisterbosch/Valkenburg was weer erg geslaagd.
    Lekker gefietst, terrasjes gepakt. Vooral die zwoele zaterdagavond in Valkenburg was geen straf. De goudgele Belgische biertjes smaakten voortreffelijk.
    Enfin, volgende keer ben je er vast weer bij.

Groetjes Nico