vakantiedagje met Siena - Reisverslag uit Casciano, Italië van Marieke - WaarBenJij.nu vakantiedagje met Siena - Reisverslag uit Casciano, Italië van Marieke - WaarBenJij.nu

vakantiedagje met Siena

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juni 2013 | Italië, Casciano

vandaag een rustige dag, het leek wel een beetje vakantie. Na het geploeter van gisteren en als mentale voorbereiding op morgen wel prettig. vannacht was het toch weer onrustig op de camping, de overbuurse duitse jongeren kwamen aan op de camping toen wij gingen slapen, mar zij dus nog niet...... vanmorgen eerst Siena bezocht. Toen wij daar jaren terug waren was het er errrrgggg heet en siesta. Nu een lekkere temperatuur, veel mensen, alles open. En het plein was gereed voor de paardenren van volgende week, een mooi gezicht, rondom allemaal tribunes en een zandig deel voor de rennen. jelle heeft er een stuk op gefietst. We waren dus met volle bepakking in Siena, en dat is met de vele hellingen en trapjes een beetje zwaar. Vanmiddag een stukje van slechts 30 km door het prachtige Toscaanse heuvelland, was genieten. Het weer is ook lekker, rond de 25 gr. Nu een camping boven (!) op de berg met een verfrissend zwembad.
Ook vandaag de terugreis vastgelegd, het vliegtuig is geboekt!

• 28 Juni 2013 - 08:56

Nico B.:

Hallo Jelle, Marieke,

Wat lees ik nu? Vliegtuig terug geboekt!!
    Ik dacht dat jullie dat stukje terug gewoon gingen fietsen!! Alles windje in de rug en bergje af!!

Veel vakantieplezier nog :}

Groet, Nico B.